התקשרו עכשיו: 050-5239747

אני כאן עבורך

» חילוץ מהיר ומקצועי » הקפדה על לוחות זמנים» מחירים נוחים לכל לקוח» גרר 4X4 חדיש ומאובזר 

אחריות על כול חילוץ

» אמינות ושקיפות זה המוטו שלי» גורר מוסמך עם ניסיון עתיר שנים» אפשרות לגרירה מחניונים» ייעוץ ראשוני חינם

אצלי השירות הוא מעלה ראשונה

גרר בכפר סבא

שירותי הגרירה שלנו ידועים בכפר סבא ובאזור המרכז כולו. לא פלא שידינו מלאות עבודה ולקוחות פונים אלינו בכל עת. אנחנו מאמינים שלקוחות יודעים לזהות נותני שירות טובים. ואכן, אנחנו משקיעים כל מאמץ כדי לענות על הצרכים של הלקוחות שלנו ולספק להם שירות מושלם. לא פלא שהם ממליצים עלינו בכל פה.

השירות של גרר בן

מקצועיות וניסיון – השירות שלנו מתאפיין ברמת מקצועיות גבוהה. עברנו כמובן את ההסמכה הנדרש לצורך ביצוע משימות גרירה. כמו כן יש לנו הסמכה לפריצות רכב במינימום נזקים. מלבד לידע התיאורטי שרכשנו במהלך ההסמכה, יש לנו יכולות רבות שפיתחנו במהלך שנות העבודה שלנו. התוצאה היא שכל לקוח נהנה מפעולה מקצועית ויעילה במיוחד.

מהירות ועמידה בזמנים – ברור לנו שכאשר רכב נתקע זה מעמיד את בעליו במקום לא נעים. הוא רוצה לראות את עצמו יוצא מעסק הביש הזה כמה שיותר מהר ובצורה הטובה ביותר. מסיבה זו אנחנו חותרים להגיש לכל לקוח שירות מהיר ככל האפשר. כמו כן נעשה כל מאמץ לעמוד בזמנים ולהגיע לשטח במועד שהבטחנו. נכון, הכבישים לא תמיד צפויים ועלולים לגרום לנו לעיכובים. אבל אנחנו מצדנו עושים כל מאמץ כדי לספק שירות במועד הנצרך לכם.

שקיפות ואמינות – אף אחד ללא אוהב להתעסק עם איש מקצוע שמתחכם. שמספר רק חלק מהסיפור ומעלים כל מיני פרטים חשובים. אצלנו זה לגמרי לא כך. אנחנו אמונים על אמינות ויושרה. וזה מה שמסביר את העבודה שהלקוחות שלנו נהנים משירות אמין ביותר. גם אתם תוכלו להיות רגועים שאתם נמצאים בידיים טובות ואנחנו עושים כל אשר ביכולתנו לענות על הצורך שלכם.

ייעוץ חינם – אם אתם מתלבטים מה לעשות, אם אינכם יודעים אל מי לפנות ומהו הצעד הנכון לכם במקום בו אתם עומדים, אנחנו נשמח להעניק לכם ייעוץ ראשוני ללא עלות. נשמע אתכם בסבלנות ונענה על כל שאלה. זו הדרך שלנו לתת שירות מעולה.

גרר בן מזמין אתכם ליהנות משירותי גרר בכפר סבא ברמה אחת מעל. זו הכתובת שלכם לקבל את השירות המושלם שמתאים את עצמו לצרכים שלכם, הלקוחות.

גרר בן

צרו קשר

שם החברה: גרר בן
רמב"ם 19, ראשון לציון
מיקוד 7531042

050-5239747
info@yourcompany.co.il
להזמנת גרר חייגו עכשיו